22 February 2013

Program Santai Bersama ISIS KAI UMT


Pada 22 Februari 2013, Ikatan Siswi (ISIS) KAI UMT telah mengadakan program pertamanya iaitu Program Santai Bersama ISIS KAI UMT yang bertempat di Pantai Tok Jembal. Program ini diadakan bertujuan untuk memperkenalkan ISIS kepada semua mahasiswi UMT disamping mengeratkan ikatan persaudaraan antara ahli ISIS sendiri. Alhamdulillah, hampir 60 orang mahasiswi telah menyertai program ini.

Antara aktiviti yang diadakan pada program ini ialah senaman tai chi yang dikelola oleh ahli Persatuan Wakil Pelajar Cina (WPC) UMT dan aktiviti ukhuwah antara peserta yang hadir yang dikelola oleh saudari Zaiimah Bt Rozman, Biro Personaliti ISIS. Selain itu, pengisian berkaitan wanita juga telah disampaikan oleh Pn. Azza Jauhar yang cukup memberi inspirasi kepada peserta yang hadir. 


Terima kasih diucapkan kepada semua yang telah hadir pada Program Santai Bersama ISIS ini dan tahniah diucapkan kepada saudari Naqiyyu Bazz Binti Ramli, selaku pengarah program juga merangkap Biro Kerjaya dan Akademik ISIS kerana berjaya menjayakan program ini dengan lancar. Semoga ikatan ukhuwah yang terjalin antara peserta yang hadir akan berkekalan selamanya. Harapan daripada pimpinan ISIS, semoga mahasiswi- mahasiswi UMT terus menyokong program ISIS dan KAI.

No comments:

Post a Comment